.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگيري مردي كه سر همسرش را بريد
مردي كه همسرش را سر بريده بود دستگير و به جنايتش اعتراف كرد.مقتول كه 23 ساله و « آتنا.ع » نام داشت صبح روز يكشنبه گذشته در بابلسر در كنار رودخانه اي توسط شوهرش به قتل رسيد...
دستگيري مردي كه سر همسرش را بريد

مردي كه همسرش را سر بريده بود دستگير و به جنايتش اعتراف كرد.
به گزارش خبرنگار شمال نيوز ،مقتول كه 23 ساله و « آتنا.ع » نام داشت صبح روز يكشنبه در بابلسر در كنار رودخانه اي توسط شوهرش به قتل رسيد.
طبق اعترافات قاتل ( حسين.ف24 ساله) كه معتاد به مواد مخدّر و تا چند روز قبل در حبس بوده،با توضيح چگونگي و مكان جنايت گفت: صبح روز يكشنبه به همراه مقتول و بدون مشاجره قبلي،او را كنار رودخانه اي در بابلسر كشانده و پس از ذكر مشكلات زندگي شخصي ام به او نوشيدني حاوي مواد بي حس كننده دادم و پس از آن دست ها و پاهايش را بسته و گردنش را بريدم.
بر اساس اطلاعات دريافتي خبرنگار شمال نيوز، وي كه در حالت عادي نبوده پس از قتل با پليس 110 تماس گرفته و مأموران را در جريان اين جنايت هولناك گذاشت كه بلافاصله توسط مأموران دستگير و به مراجع قانوني تحويل داده شد.
گفتني است خانواده مقتول ساكن روستاي دهك بابل بوده و مراسم تشييع جنازه نيز ديروز سه شنبه در ميان غم و اندوه روستائيان و خانواده اين مرحوم برگزار شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.66 seconds.